Warmteservice is met het initiatief Kluscontact.nl genomineerd voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector.
Warmteservice heeft in november 2015 Kluscontact.nl geïntroduceerd. Kluscontact.nl is het platform voor verwarming, sanitair en installatie dat installateurs gemakkelijk in contact brengt met de consument van Warmteservice die zijn materialen geïnstalleerd wil hebben. Zo voorziet Warmteservice hun zakelijke klanten van meer werk en voldoen zij aan de vraag van de consument voor een totaaloplossing. Een win-win situatie.
Op 24 juni wordt de winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs door een vakkundige jury bepaald.
Warmteservice is een landelijke speler met 53 vestigingen in Nederland en heeft een drukbezochtewebshop. Warmteservice richt zich op de verkoop van verwarming, sanitair, dakbedekking en installatiemateriaal.